סוג התוכנית: רב-פעמית
מיועדת לגילאים: כיתות ה'-ו'
כלי עזר למורה: פיתוח מודעות לנושאי פיתוח מואץ, המחיר הסביבתי ופיתוח בר קיימא בישראל.
משך התוכנית: מפגש אחרון מתוך תוכנית בת 3-5 מפגשים

על התוכנית:

מפגש שמטרתו הגברת המודעות בקרב התלמידים למחיר הסביבתי לפיתוח המואץ והעלאת האפשרות לפיתוח בר-קיימא, תוך המחשה חקר מקרה -נחל הירקון. התכנים ועזרי הלימוד מפותחים ככלים גמישים, מולטי-דיספלינריים, המותאמים ליכולות לימודיות מגוונות.

תוכן המפגש:

חלק א' – דיון בנושא משאב המים היקר והחסר, סקירת תנאי אקלים בישראל ובעולם, סוגיות בניהול משק המים.

חלק ב' – היכרות עם תולדות נחל הירקון, תוואי הירקון ומפגעי סביבה.
• סיור בנחל הירקון תוך חלוקה לשלוש קבוצות לפי מסלולים.
• העברת מידע "ילדים מלמדים ילדים"

חלק ג' – מתכנן ירוק: הכרות עם פארק הירקון ממבט-על, עיצוב פארק הירקון בראיית פיתוח בר-קיימא, תחרות "מתכנן ירוק"

למידע נוסף והזמנת התוכנית חייגו לטל 03-6423111 שלוחות 124/129 או לחצו כאן

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s